Äldre generation
Vardagsliv

Åh igår hade vi en fantastisk familjedag! Bara jag, Daniel och Theodor ♥. Vi började dagen med ett besök av Theodors farmor för att sedan åka och hälsa på hans gammelfarmor och gammelfarfar. Jag får alltid hålla mig från tårar när jag ser den äldre generationen tillsammans med T. Vilken tur vi har som får uppleva dessa ögonblick. Många skratt blev det innan vi for vidare till barkarby outlet för shopping. Vi var inte ensamma kan jag lova men trots det kom vi hem med en fullproppad vagn och mycket därtill. 
Till kvällen dukades chips och godismys fram lagom till kristallen innan vi tillsammans kröp ned i sängen.
 
 

Idag har vi hängt i soffan mest hela dagen bortsett från en långpromenad i solen och en bilfärd till Sundbyberg. Tonic har varit hos oss i lite över en vecka medan matte och husse varit utomlands och i natt kom dom hem. Gissa om han blev glad över att se dom trots att vi har haft det hur bra som helst.
Ibland är det så skönt att inte ha någonting planerat, speciellt med tanke på att jag har varit dålig. 


 Emma

Jag älskar din blogg! Den är så välskriven och stilren. Keep up the good work!

Svar: Men åh tack fina du! Kram
Sandra



URL: http://emmama.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?