Annan nivå
Vardagsliv

Åh vad jag älskar mamma & bebis mys. Jag hade aldrig kunnat tro att när det väl var min tur att få barn skulle jag ha såhär många mammavänner. Alla är så öppna och det bästa av allt, vi går igenom samma sak och delar många intressen. 
Idag har vi haft sällskap av Beatrice och hennes ljuvliga Olivia, Cecilia och underbara spralliga Hugo och av Isabell hela dagen. Det märks direkt på Theodor att han inte är van vid den höga ljudnivån som blir med många barn runtomkring och han slocknar titt som tätt. Det är inte ofta han somnar i famnen mitt på ljusa dagen längre (bortsett från efter en måltid) så jag passar på att mysa lite extra. Undra hur det blir med ett syskon, kommer den lilla då vara van vid en annan ljudnivå? 

När Isabell kom hade hon med sig leksaker till Theodor och då slog det mig, vi har inte en enda "leksak". Endast bebisvänliga saker som gosedjur, skallror och böcker. Ingen leksak som rör sig eller låter när man trycker, ingen gå vagn (lite tidigt fortfarande) eller ett spelande piano osv. Jag har sett världens finaste bil som jag skulle vilja köpa till Theodor när han blir lite äldre. Kanske något att önska sig i doppresent? 

Bild från midsommar.


 Sussi

Saknade unge. <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?