Från idé till verkstad
Vardagsliv

Nu susar dagarna förbi. I mitt huvud har jag Theodor och pärlor haha. Jag får påminna mig själv om att det inte är bråttom, vi hinner göra klart armbanden. Både jag och Jenny är bra på att stressa upp oss i onödan. Men det är roligt också. Extra roligt är det med ett mål om att skänka så mycket pengar det bara går till barncancerfonden. Ett armband innebär 20 kronor. 

Ni är många som undrar hur vi kom på idén. Det började som ett pyssel, vi var helt enkelt för rastlösa. Vi klurade länge på vad vi kunde göra för att inte härma någon annan eller vara för lik. Vi vet att det är väldigt många som gör armband men det kan inte bli för mycket när pengarna går till välgörande ändamål. Och med tanke på er respons verkar det vara uppskattat. Ikväll ska vi sätta oss och lägga en tredje beställning då pärlorna redan är slut, igen! Glöm inte att gå med i vår grupp "armband som gör skillnad" på Facebook. 


 malin

Hej! En super kul och framför allt bra grej ni startat. Jag vill självklart vara med!

Det är så att min kille fyller år den 24/8 och skulle gärna vilja ge ett armband i present. Är det möjligt att hinna göra ett tills dess?

Hur som helst vill jag att han ska få armbandet men det hade varit roligt att ge i ett paket på hans födelsedag.


Utseendet:

svarta pärlor i själva armbandet
sen vill jag att texten ska vara svart på vita pärlor
texten ska vara: Jamie

Förlåt att jag kontaktar er här, men han vet om gruppen på FB och vill att det ska vara en överraskning.



Tack på förhand
med bästa hälsningar Malin Lidgren

nås på [email protected]







Svar: Du har mail Malin :) kram
Sandra



URL: http://malinlidgren.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?