eBay
Vardagsliv

Sen Theodor kom till oss går dagarna verkligen på snabbspolning. Det går i ett. Vakna av en hungrig liten, mata, byta blöja och umgås med vänner mellan varven. Bortsett från allt som har med bebis att göra (vilket i princip verkligen är allt) ska jag duscha, gå ut med hunden och äta. Det är en prövning i sig och jag har lärt mig att sköta det mesta med en hand och med bebis på höften. En timme hemma är som max tio minuter. 
Idag började allvaret och Daniel åkte till jobbet strax efter halv sju. Vi passade då på att bjuda över Emelie, Izabella och Viggo för att mysa men vips så hade det gått fyra timmar och parkeringstiden gått ut. Jag älskar verkligen att umgås med dessa tjejer och är så glad över att vi är mammalediga tillsammans alla tre. Inte trodde jag som 13 åring (det var då jag och Izabella började umgås) att det skulle skilja tre veckor mellan våra små och att vi än idag står varandra så nära. 
 
Dit jag ville komma med inlägget var att jag har fått en lektion i eBay av Emelie idag. Det är en hel vetenskap det där och jag har aldrig orkat beställa där i från bara på grund av det. Men nu har jag blivit klokare inom ämnet och ska ta tummen ur och beställa dekoration till dopet. Mer om dopet i ett annat inlägg. eBay har verkligen allt från smycken till kläder till dekoration. Dessutom är det billigt!
Izabella visade även mig hur man gör pompoms och det var inte alls så svårt som jag trodde. Man lär sig något nytt varje dag! Det bästa är att kunna bolla tankar med sina vänner och kläcka nya idéer. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?