En hotellnatt
Vardagsliv

Den första tiden som nyblivna föräldrar kretsar i stort sätt allt runt bebis, av naturliga skäl. Det är allt i från att växa in i rollen till att pussla ihop vardagen och väldigt många blöjbyten. Jag älskar att vara förälder och jag älskar att få dela den biten med Daniel. Relationen mellan mig och Daniel har växt sig starkare än någonsin och vi har även växt som personer. 
I morgon har vi varit ett par i tre år och det ville vi fira genom att enbart ha fokus på varandra, utan barn. Vi tog därför in på Radisson Blu strand hotell igår och spenderade dagen inne i stan med sällskap av Isabell och Sebaztian. På Fridays åt vi middag och drack drinkar för att sedan gå till Norra Bantorget och sätta oss på en stor mysig uteservering och prata i timmar. Christoffer och en vän kom förbi en stund innan det var dags att avsluta kvällen uppe på Sky Bar. Där stannade vi fram till stängning. En dag/kväll jag kommer att leva på länge för nu vill jag inte lämna bort min bebis på ett tag. Jag saknade Theodor något enormt och mammahjärtat skrek efter att få hålla om honom, vara den som är där när han vaknar om natten eller omfamna honom när han är ledsen. Det hade gått jätte bra för mamma att vara barnvakt (jag trodde inget annat heller) men det är alltid jobbigt att behöva lämna Theodor. 

Idag har vi avnjutit en fantastisk hotellfrukost och tagit ett varmt bad på rummet. Borta bra men hemma bäst. Nu ska jag pussa på min bebis och mysa i massor. 
















NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?