Face mist
Skönhet

Skönhet är något som ligger mig varmt om hjärtat. När tiden finns lägger jag ned mycket tid på att genomföra en grundlig sminkning. Från dagkräm till face mist. Dessvärre blir det inte mycket tid över mellan bajsblöjor och matning så mitt yttre är numera natural. Skönt för huden att luftas och slippa feta krämer = inga ovälkomna finnar. Det jag iaf tänkte tipsa er om är denna face mist från The Body Shop. När du lagt din make sprutar du några sprut på avstånd och sminket håller hela dagen. Jag använde den i morse innan vi for iväg till Täby och sminkningen ser densamma ut 8 timmar senare.
 
 
 


 Josefin

Jag gör min egna facemist! Blandar min dagkräm med renat vatten (går att köpa på apotek) i en tom sprayflaska som finns att köpa på kicks. Billigt, håller mycket längre och funkar hur bra som helst :)

Svar: Vilket super bra tips! Ekonomiskt om inte annat :)
Sandra



URL:


 Nicole

Gillar verkligen din blogg! Vart har du köpt tröjan du har på dig? Så fin! :) kram!

Svar: Men åå tack vad gullig du är! Tröjan är köpt på Nellys rea :) Kram
Sandra



URL:


 leonora

Skönhet är inte allt. Vad spelar ett vackert yttre för roll då man en dag blir sjuk. Och ful.

Svar: Tråkigt att du tänker så. Jag vill gärna känna mig fin, för min egen skull.
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?