Finner ingen ork
Vardagsliv

Den här dumma mjölkstockningen gör mig helt orklös. Jag har sovit fruktansvärt dåligt i natt igen (tror inte jag har sovit en hyfsad natt på snart två veckor) och kroppen värker och ömmar. Jag har fått ont i både hals och öron så jag misstänker att en förkylning är inblandad också. Hur lång tid kan en mjölkstockning hålla i sig? På torsdag köper jag en elektrisk bröstpump och hoppas den gör susen. 
Igår kväll kom bästa Lisette och Louise över med min favoritglass mango sorbet. Precis vad jag och min kropp behövde, kärlek från en vän och glass. Jag stoppade ner skeden direkt i paketet och började äta framför Lotta på Liseberg. 
Någon internet shopping blev det inte, datorn dog och jag orkade verkligen inte hämta laddaren. 
Oj vilket deppigt inlägg men det är precis så jag känner mig just nu. 


 Amanda

Tacka Gud för Medelas bröst pump som heter Swing. Kostar mer men är värd varenda krona 😊



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?