Från noll-hundra
Vardagsliv

Myskvällen som jag hintade om i förra inlägget slutade inte lika lyckligt som jag hoppats på. Strax efter att jag klickat på publicera knappen ville Felicia hem. Min lillasyster som sovit över hos oss så många gånger skulle göra det även idag tills hon plötsligt fick en stor mamma längtan (nu såhär i efterhand kan jag tycka det var lite gulligt men inte där och då). Det gick inte att prata sig ur situationen så jag gav upp. Vi satte oss i bilen för att köra hem henne till Jakobsberg och mamma. 
På väg hem igen ringde jag till Daniel och bad honom tappa upp ett bad så att jag kunde få slappna av någon minut innan vi skulle sova. Tji fick jag. Jag hann inte mer än ner i badet innan Theodor vaknade och hade skrikfest. Inget förutom min fanm dög så en stressig snabbdusch för att sedan trösta en ledsen liten till sömns blev min myskväll. Det kan inte alltid vara perfekt.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?