Fredagen
Vardagsliv

Nu är sista semesterdagen gjord (bortsett från att det är helg kvar) och på måndag blir jag och Theodor hemma själva och återgår till rutiner, någorlunda iaf. Vi har faktiskt inte så mycket rutiner. Det enda som nästan ser likadant ut varje dag är att Theodor gör nummer två när han vaknat, somnar om efter ca 2 timmars jollrande på morgonen (världens bästa morgonhumör) och lägger sig runt sju för natten. Ja det där lät som ganska mycket rutiner men jag är inte den som håller på eftermiddagsvilan eller klockar precis när han ska äta. Är han hungrig så får han äta och är han trött lägger vi honom. Jag tror att det lönar sig att lyssna på bebis och inte vara allt för hård. 

Vad har vi gjort idag då. Redan vid 09 var jag och Jenny igång med pärlandet. Tråden var slut så vi satte oss i bilen med plattan i mattan och for in till den stora staden på jakt efter mer. Strax innan lunch var vi tillbaka igen och dukade upp en buffé med pärlor. Där satt vi fram till 18. Nu börjar det sina bland pärlorna och vissa bokstäver och färger har tagit slut. I morgon lägger vi vår tredje beställning. 73 armband gjorda och ca lika många kvar (!!). Kvällen tillbringades hemma hos Daniels pappa tillsammans med min pappa, Daniels pappa och farbror, Chriztian och Hasse. Jag och Jenny köpte med oss thaimat och planerade inför morgondagen. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?