Idag för ett år sedan.
Min första graviditet, Vardagsliv

Den 12 augusti kommer alltid vara ett speciellt datum för mig. För exakt ett år sedan fick vi den största nyhet någon kan tänka sig. Den 12 augusti 2013 fick vi det där plusset på stickan som kom att förändra våra liv. Jag minns i detalj hur jag berättade för Daniel att jag var gravid och hur han reagerade. Det var varmt ute och vi satt på balkongen i vår förra lägenhet. Jag sa att jag hade en tidig årspresent (vi firar årsdag den 18 augusti) som jag ville ge honom och han blev ställd då vi sagt att vi inte skulle köpa något. När han öppnade asken med graviditetstestet och ett par strumpor med texten "I love mum & dad" blev han överraskad och fick fram något i stil med, jaha..okej..Men jag såg hur glad han blev. Daniel tog en öl och tände en cigarett för att smälta det han nyss hört och sen blev det massa kramar och pussar. Vi skulle bli föräldrar.
 
Tänk att nu är han här. Bebisen som växte i min mage i nio månader är nu en egen individ som tagit oss med storm. Jag kan knappt skriva om det utan att bli tårögd. Jag är mamma och Daniel är pappa till världens finaste kille. 
Inte nog med det så fick vi också det glada beskedet att vi vunnit budgivningen på vår nuvarande lägenhet den 12 augusti 2013. Idag har vi mycket att fira. 
 



 Idas beauty - nybliven mamma till Filippa

Ååh vad underbart!!



URL: http://blogg.loppi.se/idasbeauty


 livet med Asperger och kronisk smärta

hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där du kan vinna en förpackning med namnnappar från namnnappen.se
Så passa på att ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2014/08/tavling-vinn-namnnappar.html
Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fin dag kram





URL: http://domkallarmighannes.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?