Min dag.
Vardagsliv

Som jag tidigare nämt är det Theodor som själv satt sina kvälls/morgonrutiner. Nästan varje kväll vid sex går hans ögon i kors och det är inga problem att somna på plats. Han sover mellan ca 18.30-06 bortsett från två måltider men i natt vaknade han redan vid 04 (!!) och ville gå upp. Som tur var somnade han om efter någon timme och vi gjorde morgon runt 07. Jag vet inte om han försöker vända på dygnet för idag somnade han för natten klockan 17!! Det kändes inte helt hundra att natta lilleman redan innan vi ätit middag men det var omöjligt att hålla honom vaken. Vi får se när han väljer att gå upp i morgon. 

Idag har vi spenderat dagen med vår favorit Lisette i Täby centrum. Vi var på jakt efter produkter till ett hemligt projekt som jag kommer att berätta mer om senare och strosade runt i affärer. Det enda som låg i min shoppingkasse var ett paket rakhyvlar och silkespapper till morgondagens pyssel medan Lisette kom hem med desto mer. 
Theodor växlade mellan sitt och liggläge i vagnen och var nöjd med att tugga på Sofie (giraffen). 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?