Premiär på Sandhamn
Vardagsliv

En vacker dag, bästa sällskapet och en fin uteservering är vad som fått denna dag perfekt. Klockan 11.40 tog jag, Daniel, Jenny och Jonathan vaxholmsbåten från Vinterhamn i Stavsnäs ut till Sandhamn. Solen lös med sin närvaro medan vi utforskade ön, satt på ett berg och tittade på båtar. Att jag aldrig tidigare varit på Sandhamn är för mig en gåta. Vi som, så länge jag kan minnas, har befunnit oss ca 30 minuter båtväg härifrån. 

Theodor har spenderat dagen med sin mormor och det är första gången han har varit med någon annan än mig eller Daniel i flera timmar. En stor prövning för mig. Mitt mammahjärta skriker efter bebis nu trots att jag vet hur bra han har det. Mamma har uppdaterat oss med sms, mms och filmer på begäran. Jag vet inte om jag skulle vara redo att spendera natten utan Theodor men att få egentid under dagen var välbehövt. 

Snart är vi tillbaka i stugan och jag kommer pussa ihjäl mitt lilla hjärta. 







 Angus

ja obeskrivlig härlig känsla!
tack för din kommentar



URL: http://www.angusfoto.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?