Fira jul på olika håll.
Vardagsliv

Med endast tre dagar kvar till julafton börjar julfirandet lite smått. Jag var skeptisk till hur vi skulle dela upp oss bland familjerna för att slippa åka runt i all evighet men det löste sig på bästa möjliga vis. Granen står klädd i vardagsrummet, klapparna är inhandlade och julskinkan ska griljeras. Jag trodde aldrig att jag skulle skriva detta men..trumvirvel.. JAG HAR JULKÄNSLOR! Det bästa av allt med julen är att vi får ha Daniel hemma, i hela 17 dagar. Theodor är gladare än någonsin och föredrar pappa alla dagar i veckan. 

Så fort jag badat klart (LÄS: jag badar ensam) och sminkat över skönhetsfläckarna i detta ansikte (som för övrigt inte har några påsar under ögonen tack vare Daniels hjälp) ska vi bege oss hem till mamma för att fira minijul med bonus syskonen som inte kan vara med på julafton. Glad fjärde advent!


Bilder tagna av älskade Ida i fredags.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?