En bild för varje nytt steg
Theodor 7mån-10mån

Att mammor och pappor ofta tänker olika och agerar olika i ett föräldraskap har gjort sig tydligt hemma hos oss (även fast vi är ense om dom praktiska och mer viktiga frågorna, ja ni fattar!). Jag är mer "orolig" och "nojig" medan Daniel har lite mer "lätt" för saker. Det är svårt att förklara men jag kan tänka mig att ni är många som vet precis vad jag försöker få fram. 
När Theodor var bara någon månad gammal ville Daniel ta en bild på honom liggandes i ett fotbollsmål för att senare följa upp med nya bilder. När han gav mig förslaget blev jag förskräckt och undrade om han var d*m i hela huvudet. Hur kunde han ens komma på tanken att lägga ned vår nyfödda bebis på backen? Efter mycket om och men gick jag med på det BARA om han låg på en filt osv. Sagt och gjort och idag, när vi tog den nya bilden, är jag glad över att vi kommer att få bilder på exakt samma ställe i varje utvecklingsfas Theodor går igenom. Från en avslappnad grönsak till en glad kille som så duktigt sitter till att dom faktiskt kan spela fotboll där på riktigt en dag. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?