IDAG.
Vardagsliv

 

Hjälp vad trött jag är! Vi har haft en heldag tillsammans med Evangelina och lilla Theodor i Sundbyberg. Det är svårare än man kan tro att hålla två bebisar nöjda samtidigt men vi lyckades otroligt bra. Kan man fortfarande kalla Theodor för en bebis förresten? Evangelina stod för dagens goda lunch och jag smakade hoisinsås för första gången. Om du inte har ätit det förut, PROVA! Alltså den var SÅ god! Theodor fick med sin en present hem och jag vet inte vem som blev gladast, han eller jag. 
 
Theodor hade ä n t l i g e n en bra natt med endast två uppvak för nappen (ändå är jag trött konstigt nog). Den fjärde tanden har ännu inte tittat ut, däremot har tandköttet som redan är svullet blivit blått precis som ett blåmärke. Är det något jag behöver oroa mig för? Jag har pratat med flera som säger att det är väldigt vanligt på grund av påfrestningarna tandköttet utsätts för. 


 Nathalie

så har det blivit här med, men vår BVC sköterska sa att set bara är tanden som spräckt ett blodkärl och att det inte är något att bry sig i :)

Svar: Vad "skönt" att läsa om att vi inte är dom enda. Jag blev helt chockad när jag såg att han var alldeles blå, men det är nog dom du säger. Ett spräckt blodkärl! Tack för ditt lugnande svar :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?