Mycket bebis
Vardagsliv


Igår var Evangelina, lilla Theodor, Therese och prinsessan i magen över på lunch och fika. Isabell tittade förbi en kort stund för att pussa på min Theodor och jag fick klappa på magen. Tänk vad fort andras graviditeter alltid går. Hon har redan gått halva tiden och i april beräknas lillebror titta ut.
Numera består dem flesta luncher jag äter av att kombinera bebisunderhållning med att pricka rätt i mun. Ofta hinner maten bli kall eller så får jag helt enkelt vänta till ett mer passande tillfälle (finns sådana?). Som dom allra flesta barn har även Theodor en automatisk klocka som ringer lagom till att jag ska äta. Antingen vill han sitta i famnen, är extra kinkig eller vaknar upp efter en tupplur. Men..(trumvirvel)..hör och häpna, igår sov han igenom både lunch och fika. Jag njöt av varm mat och en stor kopp varmt kaffe. Trevlig hade vi med mycket bebis i fokus. 


 Tanja

sånt ställ har min lilla kille också. Mycket snyggt!=)

Svar: Ja visst är det fint :)Kram
Sandra



URL: http://tanjaselma.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?