Vacker under
Vardagsliv

Något jag inte har unnat mig själv på jag vet inte huuur länge är underkläder. Alltså på riktigt kan jag hitta trosor från när jag gick i första ring på gymnasiet i min underklädeslåda. Inte okej! När det kommer till mig själv har jag blivit lite snål och tänker att kläderna jag har får duga en säsong till. Detta ändrade min familj på när jag fick ett tiotal nya trosor, två bhar (i rätt ministorlek (!!) hehe, inte dom glamourösaste brösten efter amning) och ett flertal par strumpor i födelsedagspresent. Ut med det gamla och in med det nya. Det stärker självkänslan att känna sig snygg även under kläderna.



 Emilie

Jag önskar verkligen att mina bröst var mindre xD Mina bröst, som gått från C-kupa till I/J-kupa är fan inte charmiga dom heller ...!!!! Hade jag haft typ A hade jag varit glad x'D

Svar: OJ jisses! Är dom fortfarande I/J efter amning? Alltså vilka bomber! Säkert finare än mina tepåsar haha :)
Sandra



URL: http://emilies.blo.gg





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?