145 fantastiska slag ♥
Min första graviditet

Det var så skönt att vara hos barnmorskan idag. Dels för att min barnmorska är urgullig och verkligen lyssnar om det är något jag vill ta upp och dels för att allt såg alldeles perfekt ut. Jag har flera gånger under graviditeten fått höra hur liten min mage är och ibland börjar jag fundera på om allt växer som det ska där inne men jag kunde inte ligga bättre till på min kurva. Sf måttet låg på 30 och allt har växt precis som det ska, älskade bebis! Hjärtat slog 145 slag i minuten och huvudet låg långt ner sa hon. Inte undra på att jag känner sånt tryck då och då :). Hon ville inte säga att bebis fixerat sig helt men h*n låg väldigt bra. Rygg och rumpa ligger på vänster sida och har gjort det ett tag. Nu får jag vänta i två veckor innan jag får höra litens hjärta slå så fint igen ♥


 A f r o b e l l e

Åh underbart att allt står bra till. Alltid lika mysigt och lättande att höra bebisens hjärta :) ♡

Svar: Det är så underbart :)
Sandra



URL: http://afrobelle.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?