Bebisgos
Vardagsliv

Hej bloggen ツ

Dålig uppdatering idag jag vet men jag har varit alldeles för upptagen med att prata bebisar, förlossning, tiden efter bb och mysa med underbart söta Alina. Vid halv 12 åkte jag upp till centrum för att träffa Linn och hennes dotter på en promenad och fika. Alina kom till världen för två veckor sen och var pytteliten. Nu vill jag bara att tiden ska gå snabbare så att jag får sitta med mitt barn i famnen. Det är väldigt roligt att vi kommer att ha barn hyfsat tätt och att vi kommer vara mammalediga samtidigt. Om allt går som det ska kommer det vara max tre månader mellan våra bebbar. Desto fler desto roligare! :)

Nu sitter jag iaf på bussen påväg hem för att förbereda middagen. Pannbiffar med pressad potatis & sås. 











NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?