Begär deluxe
Vardagsliv

Chriztian kom hit direkt efter jobbet för att hjälpa Daniel med att såga ut något på garderoben inne i barnrummet. Daniel håller på att bygga in en egen garderob/städ/verktygsskrubb med skjutdörrar så att vi kan förvara dammsugaren, skurhinken och hans verktyg på ett snyggt sätt. Det var redan som gjort för att en garderob skulle stå där när vi flyttade in så nu blir det snyggt med skjutdörrar som är jäms med väggen. Vi kommer att sätta dörrstopp (när det är dags att barnsäkra lägenheten) där så att liten inte kan öppna garderoben och riva ut några verktyg. Men Daniel har en stor verktygstavla som ska hänga på väggen inne i garderoben där alla verktyg kommer att hänga snyggt och prydligt så lillen kommer inte nå upp till dom iaf. 
 
Medan grabbarna höll på inne i rummet med garderoben kokade jag ihop chili con carne med ris och bröd. Det sätt väldigt fint med mat i magen men nu känner jag mig sprängfärdig för bebis har valt att lägga sig precis under revbenen och trycker på. Något jag däremot bara MÅSTE ha just nu är Coca Cola. Jag brukar nästan aldrig bli sugen på det men nu känner jag ett sånt begär efter ett glas Cola. Tur har väl jag som lyckades övertala Daniel och Chriztian att åka till Coop och köpa det till mig (Chriztian ville faktiskt också ha haha). Så nu ska vi dricka Cola i mängder och kolla på film :).
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?