Orange is the new black
Vardagsliv

Jag har flera gånger varit nära att börja följa serien "Orange is the new black" på Netflix. Daniel tjatar på mig att jag måste börja följa någon serie (jag tror det är för att han lättare ska komma undan med att spela haha) och idag efter en timmes promenad kände jag att jag var tvungen att ge serien en chans när det inte finns något annat på tv. Jag har bara hört gott om den och redan efter första avsnittet är jag fast =) Hoppas den fortsätter lika bra hela tiden och inte blir för "tjatig" som många andra serier kan bli.

Även i dag fick vi se en skymt av solen och varmt var det också. Vid flera tillfällen åkte jackan av och det ni, det var längesen =) Jag, Daniel & Måns passade på att ta en promenad när solen var framme och lagom tills vi kom hem var den borta. Ikväll ska vi ut och äta middag och sen blir det melodifestivalen men tills dess blir det soffhäng framför kvinnofängelse ツ







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?