En dag på stan
Vardagsliv

Hej vänner! ;)
 
Ursäkta dagens frånvaro här i bloggen men jag har haft en kanon dag och mina tankar har varit på något helt annat än datorskrivande. Idag åkte jag också Izabella till Karlberg och tog en liten promenad till Fridhemsplan. Där åt vi en god buffélunch & fika på det och sen strosade vi omkring i inredningsbutiker och barnaffärer, himmelriket just nu! Jag var ute på jakt efter en skötväska och lite annat smått och gott till bebis och Izabellas mamma jobbar i en barnbutik på Fridhemsplan så vi passade på att gå dit och prata om allt som har med förberedelser att göra (materiella ting). Hon är så rolig och söt hennes mamma! Jag fick med mig en ligginsats till badbalja/badkar, strumpor, skor, madrassunderlägg både till vagnen och sängen, en kudde som motverkar platthuvud och en drös andra saker.
I inredningsväg fick jag med mig en jätte fin flaska som jag har hällt olivolja i och en FANTASTISK dymo maskin :D. Den kommer jag använda i massor och skriva ut små lappar att sätta på alla möjliga små burkar (som jag måste köpa nu haha). Oljeflaskan fick sig en lapp direkt och det blev skitbra! Lägger upp bilder i morgon. Jag fick också med mig nya bordsunderlägg i härlig grå nyans. Håll utkik för bilder!
 
Nu ligger hundarna och karln min och väntar på mig i sängen, dags att göra dom sällskap!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?