En sämre natt..
Vardagsliv

Usch och fy, vad är det med mig och inte få lugn och ro under nätterna? :( Jag tror vi somnade strax efter tio och från första stund (det jag minns) har jag vridit och vänt på mig, drömt jobbiga drömmar som gjort att jag vaknat och sett mig omkring i panik och från ingenstans får jag värsta krampanfallet i benet!! Det gjorde så ont att jag flög upp ur sängen och försökte gå, vet inte vad jag annars skulle göra. Det kändes inte som sendrag utan var hundra gånger värre..jag har till och med sjukt ont i vaden nu efter :( Och jag som trodde att jag bara skulle bli tillfälligt sjuk igår får äta upp det idag. Halsen gör ont och jag känner mig mör i kroppen..Klockan två har jag tid hos barnmorskan så jag hoppas innerligt att jag känner mig bra för det är alltid värst på morgonen/kvällen. Jag vet att man inte ska gå dit om man är sjuk men nu är jag så pass "milt" sjuk och förhoppningsvis bättre under dagen, det återstår att se!
 
Jag skulle egentligen ha träffat Linn, Alina, Isabell & Melody idag men i och med att jag inte känner mig helt hundra ska vi ses på onsdag ist. Vill ju inte smitta bebis! Plus att både Isabell och Melody är sjuka så idag var ingen bra dag att ses..Det är verkligen såna tider nu!
Louise kommer alldeles strax och plockar upp mig och ska bjuda på fruppe :) Tur att hon tar hand om mig! 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?