Tisdag morgon
Min första graviditet

Halva dagen har gått och jag sitter fortfarande i mjukisar i soffan..rätt så skönt faktiskt! Tvättmaskinen är i full gång, lägenheten städad och Måns rastad. Nu ska jag ligga här och kurera hals och kropp tills nästa måste dyker upp. Tanken var att jag skulle börja på mitt bord idag men jag tror jag skjuter upp det faktiskt, vi får se :D.
 
Jag tror att magen börjar växa på riktigt nu (jag har ju nästan blivit storleksblind och ser knappt att jag har någon mage) för den har börjat ömma väldigt mycket och min hormonrand plus utåtputar naveln har börjat inta sin plats. Igår när jag var hos barnmorskan berömde hon min "fina" mage som inte (peppar, peppar) har fått en enda bristning. Varken mage eller bröst heller för den delen. Om jag nu skulle få lite tigerränder så gör det inte mig någonting, dom bleknar bort plus att dom uppstår för att man faktiskt bär på ett barn! Så absolut inget att skämmas för, snarare tvärt om!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?