Ny design
Vardagsliv

Inom en snar framtid kommer bloggen att få ett helt nytt utseende och en ny design. Min design jag har nu är väldigt tråkig och fungerar inte alls som den ska. Menyn som ska vara på vänster sida under min presentation där ni ska kunna se mina senaste samt äldre inlägg osv är borta och kommer bara fram när man går in på "kommentera inlägg" . Tjejen som ska hjälpa mig verkar vara väldigt duktig och kunnig inom kodning osv så jag är väldigt förväntansfull på resultatet. Ny header, ny design, nya färger, ny kodning och en fungerande meny :). Det kommer bli så bra, can't wait! Men det går tyvärr inte över en natt även fast jag gärna skulle önska det (kan knappt vänta haha) men inom 1-3 veckor ska den vara klar. 
 
Nu ligger hundarna och jag och myser i soffan medan jag pratar med min syster i telefon som har problem med en bilhandlare hon handlade sin bil ifrån för mindre än en månad sen. Bilen hon köpte var inte i det skick han utlovade och på bara en vecka dök fyra stora fel upp och nu har ytterligare ett fel uppstått. Bilhandlaren vill inte stå för detta och vi har varit i kontakt med en konsumentrådgivare som förklarat vad det är som gäller vid sådana affärer och Jenny ska inte stå för några reparationskonstnader av ursprungliga fel. Hon har även rätt till att häva köpet men han verkar vara lite bakom flötet..!


 Mikaela

Vart hittade du hjälp med designen? Behöver verkligen göra om min men förstår mig inte alls på sånt där!!

Svar: Matildarodin.blogg.se :) Jag är jätte nyfiken på resultatet!
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?