OS är äntligen över
Vardagsliv

Godmorgon bloggen :) Inatt har jag sovit jätte bra bortsett från halvknasiga drömmar och ryggont. Jag vaknar flera gånger på nätterna antingen för att gå upp och kissa eller för att ändra sovposition men inatt hände det bara en gång, så skönt!
Igår hade jag en jätte mysig dag som började med serietittande (alltså jag är käär!) medan Daniel spacklade och slipade inne i barnrummet, en promenad (som tyvärr inte blev så lång som vi tänkt då det blåste ganska mycket) hem till Daniels pappa där hockeyn var i full gång. Jag är inte speciellt hockey intresserad men självklart är det tråkigt att Sverige förlorade men jag njöt av sällskapet och av dom goda hamburgare Johnne grillade :). Efter hockeyn åkte jag och Linn till IKEA och strosade omkring. Vi tog en mysig fika och jag fick med mig både "bra att ha" och "vill ha" saker haha. Daniel tycker alltid jag handlar massa onödigt men jag älskar att fixa & dona.  
Som avslut på kvällen hade vi en mysig Tacomiddag framför en jätte bra film som jag dessvärre glömt namnet på haha. Så typiskt mig! 
 
Förlåt om jag gör vissa upprörda nu men guuud vad skönt det är att OS äntligen är över!! Trean är min favorit kanal och alla mina favorit pogram går där och under dessa OS veckor har det från tidig morgon till sen kväll bara varit sport och inget annat..jag gillar stämningen som blir när Sverige är med och tar guld och det är inte så att jag tycker illa om själva OS men i mina ögon kan det bli lite överdrivet. Nu har iaf allt återgått till det vanliga och ingen är gladare än jag :)


 sussi

Håller me. Äntligen slut. :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?