Projekt långa ögonfransar
Skönhet

Idag bestämde jag mig för att ge ricinoljan en chans. En liten flaska fick följa med mig hem från Apoteket och jag ska börja kuren redan ikväll. Däremot blev jag lite smått fundersam när jag läste på baksidan "laxermedel"..men det får väl gå det med :)
 
Behandling för ögonfransar

Ta lite ricinolja på fingret, stryk och massasera in mot hårroten till ögonfransarna. Unvik att få oljan i ögat, det kan irritera. Har du linser ska du vara försiktig och undvika att att linserna i ögat så den inte bli obrukbar.

Tips: Vill du inte använda fingrarna kan du använda en gammal mascaraborste som doppas lätt i oljan, topz är ett annat alternativ.

 
Här ser ni hur mina ögonfransar ser ut idag. Så fort jag ser resultat (om jag ser resultat dvs.) lägger jag upp före/efter bilder ;)
 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?