Pysslig
Hem/inredning

Igår var vi förbi rusta efter leklandet och jag fick med mig lite provbitar av olika fina tapeter så när jag kom hem kunde jag inte låta bli att klä in en konservburk vi hade hemma. Tur att jag hade kvar den för jag är alltid snabb med att slänga saker. Hädanefter ska jag spara på konservburkar i alla tänkbara storlekar och klä in dom i fina tapeter/presentpapper (eller vad jag nu kan tänkas komma över) och plantera små blommor eller örter i.



I morgon ska jag och Susanne till Kistamässan där det skall hållas en jättestor loppis! Jag är taggad till tusen på att hitta några riktiga fynd som jag eventuellt kan göra om :)


 sussi

Komiskt. Har också börjat spara på kenserver och småburkar. :) Wiie



URL:


 Nalliiz

Åh vad fint det blev :)
Underbart fin blogg!



URL: http://purebyme.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?