Sollentuna tingsrätt
Vardagsliv

Hejåhå :) Vilken fullspäckad händelserik dag det har varit. Från att vi slog upp ögonen vid 8 har det varit full rulle. Daniels pappa plingade på strax innan 8 och lämnade dom stora paketen som levererats hem till honom (när vi beställer större varor tar vi alltid leveransen hem till honom eftersom att han bor i hus). I dom var babyskyddet som vi beställt, en skötväska & en digital termometer till bebis.
Frukost, en promenad med hundarna och en vända till coop för att köpa ingridienser till dagens bak. Fyra plåtar med kakor har jag och Felicia bakat och dom blev riktigt goda ;). Däremot blev dom inte lika snygga som på receptet men det är ändå lite charmigt. Jag lägger upp bilder och recept lite senare. Klockan 12.45 tog vi bussen upp till centrum och hem till Isabell för pannkakslunch och sen var det stress iväg till sollentuna tingsrätt. Isabell, jag, Melody, Felicia & Isabells lillasyster Emelie pressade in oss i bilen som en riktig tajkonfamilj haha.
I somras var Isabell vittne åt en hemsk familjehändelse, jag vill inte gå in på detaljer men hon skulle iaf befinna sig i sollentuna tingsrätt 14.20 och medan hon var där inne åkte jag och kidsen till en lekpark. Nu är jag alldeles strax hemma och ska ut på en långis med hundarna och se om jag kan hitta lite videungkvistar. Jag verkligen älskar videung och tycker det är såå fint att ha i en stor vas! :)
 
 Berättade jag förresten att jag åt lunch med Izabella igår? Jag är så glad att vi ska ha barn nästan samtidigt, det skiljer bara 5 veckor mellan oss. Vi kan dela alla tips och prata om funderingar som dagligen dyker upp :).Visste ni att vi har känt varandra i närmare 9 år! Helt sjukt vad tiden går fort och nu står vi båda här med våra fina magar 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?