Söndag 9/2
Vardagsliv

God morgon vänner! :)
 
Hur mår ni idag? Jag känner mig hängig faktiskt..:( Tror det är för att jag knappt har sovit nått inatt. Vi kom hem ungefär vid elva igår och jag gick direkt ut med Måns som varit hos våra underbara grannarna medan vi var borta och sen tog jag den stora godis & popcornskålen in till sängen och kollade på tv. Daniel stannade hos grannarna och kom hem två timmar senare och började prata i sömnen (typ gjorde konstiga ljud haha) och då kunde jag inte somna om..Förhoppningsvis är det ingenting som slår ut utan bara är tillfälligt. 
 
Även idag har vi fullt på schemat och när jag har skrivit klart ska vi ta en promenad hem till Daniels mamma och sen till Daniels pappa för att mata deras katter som vi passar nu när dom är utomlands, gå till byggmax och handla spackel till barnrummet, hälsa på min farbror med familj i Sundbyberg och sen ta oss in till den stora staden för att fira min moster som fyller år med middag och sen kolla på ett band som spelar (igår fyllde hennes sambo år och idag är det hennes tur) :).
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?