Söndagsmorgon
Vardagsliv

Så var vi här igen, helgens sista dag och i morgon har jag en hel arbetsvecka på mig att längta tills nästa helg. Även fast jag går hemma på veckodagarna längtar jag till helgerna då Daniel också får vara hemma. Tur är väl det att jag har niohundraelva saker inplanerade och sånt som måste göras. Jag hinner knappt blinka så är dagarna förbi =) 

Igår kväll åkte jag, Daniel & Chriztian upp till centrum för att mätta våra magar och jag lyxade till det med både förrätt och varmrätt (a). Efter ett tag kom Frida och Marcus förbi och vi fick avundas deras berättelse om Mexico resan. Jag är verkligen så sugen på att åka utomlands varje vinter och göra det till en tradition! Jag förstår egentligen inte varför vi alltid åker utomlands på sommaren och stannar hemma i Sverige under den gråaste perioden på året..Daniel är nog beredd att hålla med mig där så vi får se hur det blir till nästa vinter. Det enda negativa med att åka på vintern är att det blir en sån lång flygning om man vill komma till varma länder såsom tex. Thailand & Mexico. 

Nu ska jag kolla lite på "orange is the new black" innan jag tar mig själv i kragen ;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?