Thuseday
Vardagsliv

Vad bra min morgon har börjat! Redan när Daniel gick till jobbet vid kvart i 7 vaknade jag och kunde inte somna om. Jag tog fram mina pysselsaker (jag vet det låter lite nördigt) och satte mig i sängen framför Nyhetsmorgon, vad sköna Peter och Tilde är förresten, och skrev i min gravidbok. Jag har under dessa hittills 7 fullgångna månader försökt skriva ner så mycket som möjligt med både text och bilder om allt som har med graviditeten att göra. VUL, KUB, RUL, när vi berättade för släkt och vänner, förberedelser, dom olika besöken hos barnmorskan osv. Jag har inte skrivit vecka för vecka då det "stod still" i flera veckor i början enligt mig utan mer tankar och vad som händer just nu.
Anyway, idag har jag inga som helst planer under dagen vilket känns väldigt skönt. Jag ska städa upp lite här hemma och ta en långpromenad med Måns. Klockan fyra kommer mäklaren Torbjörn hem till oss för att värdera vår lägenhet och det är jag otroligt spänd inför! Men nu är det dags för frukost :).
 
Måns 8 veckor gammal
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?