Tjejkväll
Vardagsliv

Vilken underbar kväll jag haft! På dagen slappade jag och Tonic välförtjänt i soffan efter en timmes promenad i snön. Alltså jag blev helt chockad när jag klev upp och det var alldeles vitt på marken, och det var inte lite heller! Som tur är har det mesta smält bort men det känns som att vi är tillbaka på ruta ett..slask och grått. Jag som blev så glad över det våriga vädret men jag kunde nästan gissa att det var för bra för att vara sant! Men å andra sidan är det bara februari. Iaf så åkte jag hem till Linn vid fem tiden där även Anna och Victoria var. Linn hade bjudit in på sushikväll och sushin skulle göras för hand. Jag har aldrig någonsin gjort hemmagjord sushi eller ätit det för den delen men eftersom att det är en av mina favorit rätter var det extra kul :D ! God mat, massa bebis mys & prat om allt mellan himmel och jord gjorde min kväll. Nu ligger vi till sängs redo för morgondagen ;).
 





Båda vovvarna ligger och myser med oss i sängen!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?