Varma mackor, Nyhetsmorgon & ärenden
Vardagsliv

God morgon ツ

Inget slår att vakna upp på morgonen av en puss och jag älskar dig och nu när jag är hemma har jag äran att få vakna upp så varje morgon när Daniel går till jobbet. Idag var det extra välbehövt då D hade svårt att somna igår kväll och jag vaknade flera gånger under natten av att tvn var på. Lillen har haft sprattel fest inne i magen och det är så häftigt att se hur magen sugs in på ena sidan och putar ut på andra. Jag ska försöka hinna filma det nästa gång och visa er =)
Just nu sitter jag och kollar på Nyhetsmorgon och äter varma mackor. Perfekt till både frukost lunch och middag haha! Såå goda :) Om en liten stund ska jag ta en promenad till HSB i Tibble och hämta ut något papper.





 sussi

Men muums. :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?