En dag i Jakobsberg
Min första graviditet, Vardagsliv

Jag har precis kommit in från en långpromenad med Måns och jäklar vad kallt det är ute. Större delen av promenaden gick jag och skrattade åt mig själv vad höll jag på med inatt egentligen haha! 
Idag har jag och Michaela hängt i Jakobsberg centrum i jakt på bebiskläder. Jag hittade en pyjamas, strumpor & vantar. Så härligt att umgås med någon som också går i väntans tider men som även har lite erfarenhet (hon väntar barn nummer två) så jag kan bomba henne med frågor. Läs hennes blogg här http://muppmickis.vimedbarn.se/ . Jag har verkligen snöat in mig på att det eventuellt blir en liten pojke vi får, det spelar ingen som helst roll men vi var så säkra på att det var en tjej innan. Vi kommer inte att kolla kön en gång till för det som verkligen betyder något är att liten mår bra! För tillfället bökas det för fullt i mammas mage 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?