En mysig vinterdag
Vardagsliv

Idag var första "riktiga" dagen på min sjukskrivning. Egentligen började den gälla redan i fredags men det känndes bättre att ta allting på en måndag så jobbet hann förbereda lite. Jag åt lunch med några kollegor och sen fyllde min chef i alla papper som behövs för att söka om gravidpenning, nu återstår den långa väntan på om det beviljas eller inte. 
Vid ett tiden kom jag hem för att dra på mig långfillingar & sockor och sen ta med mig måns för att ge oss ut i kylan i två härliga timmar :) Vi mötte upp Lisette och gick en promenad nere vid vattnet innan det blev för kallt och en kopp varmchoklad lockande. Lisette följde med hem till oss och strax efter kom också Mika över för lite middag. Louise kom lagom till chipsen och filmen haha :) en riktigt mysig vinterdag med både promenad och filmmys <3





Så länge det är ljust och sol ute får det gärna vara kallt för mig :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?