Första natten i lägenheten
Hem/inredning, Vardagsliv

åå så gott jag har sovit :) vaknade upp som en prinsessa i morse i vår alldeles egna lägenhet. Det var en lite halv konstig känsla men oj så bra det känndes. Igår som ni säkert förstått flyttade vi allt och då menar jag verkligen allt till lägenheten och tack vare all hjälp vi fick så är nästan varenda kartong uppackad och gardinerna hänger redan på plats. Men det hade vi verkligen inte klarat av själva. Daniel, Patrick och Chriztian var lastansvariga och körde över alla kartonger och möbler medan jag, Jenny, mamma. Peter, nettis, Lotta & Linnea plockade upp kartongerna och började ställa i ordning. Nettis hade även gjort en chilli con carne som det bjöds på tillsammans med lite öl och vin =) Verkligen ett jätte stort tack till alla er! 
Lite senare på kvällen kom Mika, Lisette, Sebaztian, Isabell, melody och Filip över på en titt och lite vin. Det var då jag och Lisette fick för oss att åka till Coop och köpa hårfärg och färga mitt hår till en ombre och jag kunde inte vara nöjdare. Det är första gången på ca 
5 år som jag gör något annat än blont haha ;) även Chriztian fick för sig att slänga i lite färg av mina rester vilket inte resulterade i lika snyggt. 
 
Självklart kommer jag att lägga upp massa bilder på lägenheten idag så håll ut ;) men ni får ha överseende med att det fortfarande är lite rörigt! Eftersom att melody var snabb med att inviga badkaret igår så vill jag och Daniel inte vara sämre, dags för ett bubbelbad :D
 
Återigen ett jätte stort tack till er alla som hjälpte till igår, ni är guld värda! 





 susanne

Ååh, Längtar tills man får se. :))



URL: http://susannej.for.me





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?