Monday funday
Vardagsliv

Hej bloggen =) 

Skönt att måndagens arbete är slutfört och jag ÄNTLIGEN har varit hos tandläkaren. Som jag skrev tidigare så har dom ringt och bokat om min tid 5 gånger sen oktober och tror ni inte att jag glömde bort min tid jag hade förra måndagen!!! Så typiskt men nu har jag varit där, inte en anmärkning i munnen och jag behövde inte betala för den bortglömda tiden eftersom att dom förvirrat mig med alla tider hit och dit.

Just nu sitter jag i soffan och myser hemma hos Lisette med en sprattlande liten i magen. Det är verkligen en sån otroligt mysig känsla att både känna och veta att det är vår älskade lilla bebis där inne som ger sig till känna <3 Lisette är jätte duktig på att sticka så hon har bestämt att vi ska ner till garnbutiken och välja ut garn så hon kan sticka en kofta till liten. Blir även middag och klippning här ikväll :)








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?