Neutralt
Min första graviditet

Idag när jag och Jenny var i Täby C var det svårt att hålla shoppingfingrarna i styr. På tre timmar hann vi endast gå igenom ett fåtal affärer och inte ens se en tredjedel av shoppingcentret. Vi är sämst jag vet haha! Men vi fastnade bland den sista rean, och jag som aldrig brukar hitta något på rean fick med mig fem plagg hem :) och Jenny köpte jeans som var tvungna att sys upp. Vi hade iaf en super mysig dag och centrumet var hur fint och stort som helst! Dit måste jag tillbaka snarast och gå igenom dom butikerna som vi missade.

Jag har insett att barnmorskan trodde att det var en liten tjej inne i min mage men hon var bara 80 procent säker vilket innebär att det faktiskt är hela 20 procent att det kommer ut en liten pojke. Bebis låg med benen i kors på ultraljudet så hon hade väldigt svårt att se könet och vågade inte säga till 100 procent. Nu så har jag iaf börjat handla neutrala kläder men har inte alls hittat så mycket som jag trodde fanns. Alla dessa söta toppar och klänningar är så svåra att låta bli! Om det är någon som vet vart jag kan hitta fina neutrala bebiskläder hojta till! =)




 Michaela

Så söta kläder :)



URL: http://muppmickis.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?