12 veckor
Theodor 0-3mån

Prinsen blir idag 12 veckor och börjar få mer bebisliknande drag för var dag som går. Jag minns när han precis kom, hur jag inte tyckte han var sådär skrynklig som nykläckta bebisar ofta är. Nu såhär 12 veckor senare vet jag inte om jag fortfarande håller med. 
Idag kunde vi tydligt se hur han var svullen och hade upphöjningar i tandköttet. Händerna åker in i munnen mest hela tiden och Theodor har numera på sig en dregglis. Tänk att han redan snart är tre (!!) månader. Hans humör går i perioder och varierar lite från dag till dag. På morgnarna är han som alltid världens gladaste och nöjdaste bebis och älskar allt som har med mamma och pappa att göra men framåt kvällen är han antingen på topp eller kinkig. Både igår och i förrgår behövde vi inte anstränga oss det minsta för att få en nöjd bebis medan vi ikväll har burit och dansat glädjedansen för att hålla honom till lags. 
Theodor växer så det knakar och fortsätter komma ikapp sina äldre bebis kompisar. 
Den 27 juli är det dags för tre månaders vaccin och det bävar jag redan för.





 Idas beauty - nybliven mamma till Filippa

Grattis finaste Theodor på 12 veckors dagen! :)

Svar: Tack finis :)
Sandra



URL: http://idasbeauty.se


 Sandra ♡

Mysig blogg!

Grattis till prinsen ♥

Hur är det med dig?
Kram

Svar: Vad snäll du är! Tack så jätte mycket :) med mig är det bara bra, hoppas detsamma! Kram
Sandra



URL: http://sandrasrum.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?