Grått med koppar
Hem/inredning

Alltså jag har ett dilemma! Ungefär som resten av alla inredningstokiga har jag nu kärat ner mig i koppar. Jag vill spraya gamla ljusstakar i koppar och köpa nya lampor, MEN passar det in hos oss? Daniel fick bestämma färgen i sovrummet och det blev en mysig grå. Här inne skulle jag nu vilja ha en varsin sänglampa med kopparfot (och massa annat också i koppar för den delen). Min undran är om gråa väggar fungerar med koppardetaljer? Jag har verkligen hittat så fina lampfötter (ingen skärm som riktigt passar till än dock) men har inte vågat slå till. Nya gardiner och lite fina tavlor är något jag också vill köpa nytt. Av någon märklig anledning är sovrummet Daniels "rör ej" vad det gäller gardiner, ni hör ju hur märkligt det låter haha, och jag får inte sätta min vita prägel på det. Jag ÄLSKAR vitt och får inte nog. Just nu känns inte sovrummet alls som min stil. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?