Ladda batterierna
Vardagsliv

Det är så skönt när Daniel har semester för då kommer även jag in i semestertänket. Vi tar liksom en paus från vardagen och allt vad den innebär. Vi planerar dagarna efter väder och humör men gärna inte mycket i förväg. Där har vi skillnaden. När jag är hemma själv vill jag vara så effektiv som möjligt och få mycket gjort på kort tid. Med tanke på att jag troligtvis kommer vara mammaledig tom. nästa augusti (oj vad skönt det där kändes att skriva haha) spenderar jag dagarna utifrån Daniels önskemål. Och det är så skönt. Jag är ganska stressad som person så att ha någon som drar ner tempot är sunt för hälsan. Nu får även jag en chans att ladda batterierna. 

Strax innan lunch serverade Lisette en varsin kaffedrink.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?