Lycklig
Vardagsliv

Jag är så otroligt lyckligt lottad över precis allt i mitt liv. Motgångar har lett till erfarenhet och erfarenhet har lett till framgångar. Jag har som starkast minnen från mitt tidiga tonår till där jag står idag. Det var år fyllt med viktiga och stora händelse samt många lärdomar, jag fick mitt första jobb, min första fylla och jag började i högstadiet där jag träffade nya vänner som kom att dela det mesta en tonåring går igenom. Sedan dess har jag lärt mig av mina misstag och har tagit vara på dom bra stunderna (försökt iaf). Jag lärde mig att av att jobba får man respekt för pengar och jag hade under en period i gymnasiet fyra extra jobb samtidigt, att vänner är inget man tar för givet och en vänskap kan ta slut lika snabbt som den börjat.
Jag ser mig själv som en framåtriktad tjej med stora mål i livet. Vissa mer tydliga än andra. Men det har inte alltid varit lätt och även det är jag glad för. Mycket har jag med mig i bakhuvudet och istället för att se det som något negativt försöker jag blicka framåt och tänka på hur mycket bättre det kan bli. 
Mitt liv handlar inte längre om bara mig. Jag har världens finaste son som betyder precis allt för mig, för oss! VI har världens finaste son. Dom tre senaste åren som gått har jag haft äran att dela med den finaste partnern jag kan önska mig. Även vi har haft våra motgångar men det är ingenting vi inte klarat oss ur. Våra band är idag starkare än någonsin och för det har vi att tacka vår enorma kärlek, envishet och beslutsamhet. Jag älskar att bli älskad av någon jag ser hela mitt liv framför med, som jag ser upp till och som jag beundrar. Jag har en familj som alltid finns där och ställer upp till hundra procent. Jag är så otroligt lycklig lottad och för det tackar jag livet!
 
Livet. Tänk att här i min mage låg du, du som jag kom att älska mest av allt på denna planet. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?