Semestertider
Vardagsliv

Det märks att det vankas semesteranda både här och där. Ingen har koll på dagarna och middag äts när det behagar, det finns ingen tid att passa. Det faktum att även jag kan smita iväg en timme om det behövs känns lite små lyxigt. Helst tillbringar jag min tid med Theodor såklart, all min tid men att kunna åka iväg på ärenden utan att packa med mig både vagn och barn kan ibland vara skönt. Utan att låta allt för självisk, missförstå mig rätt.
Det blev ingen båttur för oss idag, kanske i morgon, eller vilken annan dag som helst. Istället hängde vi vid poolen hela dagen och hade det bra. Oss går det ingen nöd på. I detta nu sitter vi på altanen och har precis fått mat i magen. Jag ska strax gå in och förbereda efterrätt, glass med varma hallon. Felicia kommer och sover hos oss. Vi har i stort sätt haft mina småsyskon här varje dag i en veckas tid men det är något jag vill prioritera när tid finns. Att umgås med min familj värdesätter jag högt.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?