Snooze
Vardagsliv

Theodor har vaknat lite till och från inatt. Tre gånger för amning och ett flertal gånger för nappen. Hans mage verkade besvärlig och störde förmodligen hans sömn. Inte bättre blir det av att Daniel gärna ligger och snoozar så hela huset vaknar. Enligt honom kommer han inte upp utan snooze medan min mening är att det inte fungerar då både jag och Theodor vaknar. Jobbig situation.

Idag är Daniel alltså tillbaka på arbetet och vi ska vara hundvakt till mammas hund Alice. Jag hoppas för deras skull att det blir fint väder då dom ska till Örebro och ett äventyrsbad. För mig får det gärna vara lite svalare och behagligt ute. 


Glöm inte hålla utkik under dagen! Jag ska snart börja fota och lägga upp kläder till bloppisen. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?