Sova ikapp
Vardagsliv

Jag har inte en enda gång under dessa 2,5 månader lyckats med det alla uppmanar till. Nämligen att sova på dagarna när bebis sover. Det spelar ingen roll hur många gånger Theodor har vaknat under natten eller hur trött jag än är, jag kan bara inte somna. Jag har iofs inte riktigt gett det en ärlig chans. När jag väl har vaknat och börjat dagen behöver jag en stund för att varva ner innan jag somnar och det brukar bli lagom tills Theodor vaknar haha. Så det här med att sova ikapp på dagen är inte riktigt min grej. Än. Amningshormonerna gör att jag fungerar ändå. Dock bävar jag inför den dagen jag kommer sluta amma. Dom flesta jag pratat med om just amning har berättat hur trött man genast blir och inte alls får samma ork. Nu räcker det liksom med någon timmes sömn.

Förresten borde jag kanske ringa till mvc för en efterkoll? I morgon blir Theodor 11 veckor så det kanske är dags (?)..men jag vill inte, eller vågar inte..





 Sussi

Pluutte så söt han är. Kanske en prommis nån dag i veckan?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?