Stor eloge
Vardagsliv

Jag vet inte vart jag ska börja. Igår när jag fick den där spydiga kommentaren i min frågestund läste jag den och tänkte sen inte mer på det. Det måste vara en person som har alldeles för lite att göra och för mycket fritid. Jag är imponerad av hur man kan gå in på en blogg och lämna en kommentar bara för att såra. Att jag skulle bidra till anorexi och vara tragisk enbart av att skriva om min vardag som mamma (?). Nog om det.
Det jag ville komma till var att ni underbara läsare/vänner får mig alldeles varm inombords. Att ni tar er tid och "försvarar" mig mot denna "Anonyma" människa. Ni förtjänar en stor eloge och det är för er jag orkar fortsätta blogga öppet. Huvudanledningen till att jag bloggar är för att jag i framtiden (så länge internet finns, och det vore väldigt konstigt om det skulle försvinna) ska kunna blicka tillbaka och bläddra bland pyssel, Theodor och resor. Om det inte vore för er positiva där ute hade jag låst bloggen och gjort den privat.
Det finns ingen anledning att ha en öppen blogg om det enbart är människor som "Anonym" som ska få tycka till. Ni gjorde verkligen min kväll och hela min dag också för den delen.
Jag har läst varenda en av era kommentarer och det finns inte nog med ord för att beskriva hur tacksam jag är. Tusen tack för era snälla kommentarer och värmande ord! Jag önskar jag kunde ge er alla en stor kram.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?