These summer nights
Vardagsliv

Jag kan ha haft den mysigaste kvällen på länge med två kära vänner. Sedan en tid tillbaka var det bestämt att ikväll äter vi middag och hänger hemma hos mig. Therese och Emelie kom redan vid 17 för att stanna till 23. Vi handlade, lagade och åt tacos, pratade strunt, skrattade i mängder, planerade framtid och skrattade ännu lite till. Vi flyttade från matbordet ute på altanen till soffan och gosade ner oss bland filtar. En perfekt sommarkväll att sitta ute, inte för varmt och inte för kallt. 
Daniel var utskickad så han passade på att ha grabbkväll med hämtpizza och öl. Theodor somnade utan protest och la sig vid åtta och sover än. I morgon jobbar Daniel sista passet på en vecka och vi får semester igen. 







 Emelie

Tack själv hjärtat, otroligt rolig och mysig kväll <3



URL:


 A

Toppen! Gick tidigare hos Camilla som jag tror att även du gick hos, men hon har ju som sagt avbokat sina tider och jag är nu lite desperat att få ordning på mina fransar innan min semester v 33, haha. Så någon som är lika duktig som Camilla och som kostar ungefär samma är jag ute efter. :)

Svar: Jag såg nu att jag har missat att svara på din tidigare kommentar, inte meningen :( Tjejen som jag gick till nu heter Nicole och är under utbildning och gör fransar hemma. Eftersom att hon fortfarande är elev tar det ca 2,5 timme och kostar 300. Jag är väldigt nöjd med mina iaf :) kram
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?