Vi har det bra.
Vardagsliv

Vilken värme Stockholm bjuder på. Familjen på fyra har spenderat dagen vid poolen, något jag kan vänja mig vid (eller snarare HAR vant mig vid). Vi blir så bortskämda med denna utomlandskänsla hemma hos Daniels pappa. Vita stenar, palmer, 32 grader i poolen, solstol och grillat beskriver hur vi haft det idag. Theodor har sprattlar och jollrat i skuggan på sin filt och skött sig exemplariskt. Inte alls lika kinkig som inatt. När det blir såhär varmt vågar jag knappt ha Theodor ute, jag ammar så ofta det går för att han ska få i sig vätska och han ligger utan kläder. 

Nu ligger jag i sängen dödstrött efter att ha vaknat varannan timme i natt. Brasilien-Tyskland matchen är på i bakgrunden men med 0-5 till Tyskland gör det inget om jag somnar. 

Moster Felicia är så fin med Theodor, i morse höll hon koll på honom medan jag gjorde i ordning frukost och hon både lekte, pussade på och fick honom att somna.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?