Ängel
Vardagsliv

Himlen har fått en ängel. En fantastisk sådan. Min gammelfarmor Inga har somnat in och idag är det begravning. Hon var en envis kvinna som aldrig ville någon något ont. Inga var oerhört pigg för sina 85 år och pendlade flera gånger i månaden till landstället i Norrtälje för att syssla med trädgårdsarbete och allt som hör ett landställe till. Hon var väldigt social och det var knappt man fick en syl i vädret när hon satte igång. Älskade Inga. Du fick mig alltid att skratta med ditt prat om allt vad livet har att erbjuda. Sista gången jag träffade dig var på sjukhuset. Trots det var du lika glad som alltid. Vår fina Inga. Jag är ledsen att du aldrig hann träffa Theodor utanför magen men vi kommer att prata om dig och berätta vilken fantastisk person du var. Du finns alltid med oss, alltid i våra hjärtan. 


 Linn

Jag beklagar sorgen vännen. Det var en väldigt fin besskrivning du skrev. Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?